Terveelliset mittaukset Gerdin välttämiseksi

Yli 18 000 aikuiselle ja lapselle, joilla on GERD Mayo Clinic, on parantanut hoitoa. Käyttämällä tiimiprosessia Mayo on erikoistunut GERD: n lääketieteelliseen endoskooppiseen ja leikkaushoitoon. GERD: n hoitoryhmä koostuu gastroenterologista, rinnasta (rintakehä) Kirurgi, keuhkojen erikoislääkäri, nenän ja kurkun (ENT) asiantuntija ja radiologi.

Lapsen hoitoon pediatriasiantuntijat ovat merkittyjä. Leikkaustutkimus on erikoistuntijaryhmä. Seulonnassa ja diagnostiikassa Mayo tarjoaa eniten suoritettuja palveluja GERD: lle. Esofagiakki, barium-nieleminen, sydämen arviointi, ruokatorven manometria ja ruokatorven pH-monitorointi ovat testejä Potilaille. Myös GERD Mayon diagnosointiin käytetään.

Sopivin lähestymistapa potilaille, joilla potilas Mayo Clinic on tärkeä. Käsittelyihin kuuluu lääkitys, endoskooppinen hoito tai leikkaus. Käsittelyjä, kuten ompelu, polttaminen tai injektioita hyväksyy Mayon klinikka. Endoskooppiset hoidot tutkitaan Mayon lääkärit. Käytetään hiatal hernia laparoskooppista leikkausta.

Tietyissä olosuhteissa, joissa mahahappoa tai sappisuolaa takaisin ruokatorveen, joka tuottaa palava tunne rintojen ja ruokatorven ärsytys tai tulehdus takana on kyseessä GERD, joka tunnetaan myös nimellä happo refluksi. Happo kuljetetaan vatsaan pyöreä (LES). Närästys johtuu vatsahaposta. Närästyksen tunne voi pahentaa hiataltyjen läsnäolo.

Noin 17 miljoonaa amerikkalaista kärsii närästystä ja muita GERD-oireita. Useissa tapauksissa ihmisiä voidaan hoitaa sopivalla elämäntapojen, muutosten ja lääkkeiden yhdistelmällä, ja toisissa taas kirurginen toimenpide on tarpeen oireiden poistamiseksi ja ruokatorven vaurioiden välttämiseksi.

About admin